vi måste först och främst tänka på vår egen säkerhet

heyyyoouuu. guud vad dagarna går fort utan att man hänger riktigt med. fick ett trevligt spontant besök av anton, förvånad men glad blev jag! Modigt att han vågar hälsa på en sjukling som jag;$ men han verkade inte rädd för mig och min sjukdom(?) som tur var trots att jag svettades som en gris.. men det är fint, eller hur?!....

aja, annars fick jag tillslut mina jordgubbar tillslut, gottgott!!!!!
glass+(egengjord oboy-chokladsås)+jordgubbar var seriöst det godaste jag smakat:-D 

imorgon ska jag SOLA! Kanske ska in till stan med mamma och kolla på konfirmationspresetn till en saknad syster som är på konfaläger i solvik nu då. åh vad jag vill tillbaka HELT SJUKT,
sen hoppas jag att jag kan träna imorgon, sjukt längesen:O

ha det bra nu. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0