have you ever felt lost

Oj hähä. OJA jag har varit upptagen hela tiden på rikt, därav dålig uppdatering...


Jag förstår att ingen skulle orka med att läsa om jag skulle skriva vad ja ggjort de senaste dagarna, +att det skulle ta ett bra tag=D men trevligt har det varit. MYS!!!!

Nejdu, ikväll blir det iaf kvällsdopp med ELISE , tydligen skulle sebbe "kolla på" oooooooooooooooooki..


NEJ NU SKA JAG gå och göra någonting åt livet! oj, aja. blir fint. HÖRES

BTW, imorgon börjar jag jobba!!!!!!! så alla som har lite att göra får mycket gärna komma och hälsa på=D skulle vara mycket trevligt. hembygdsgården i bureå! BE THERE, I KNOW I WILL!!!


puss


The way I feel about you, I cant describe
It's almost too intense to verbalize
Essentially you're all I'm living for
But basically each day I need you more and more

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig :*

2009-06-30 @ 23:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0