jag vill ha en egen måne jag kan åka till

Igår var en sån där sommarda som alla borde vara som. Vaknade bredvid anton, som det ska vara!! sen drog vi in till stan , chillade, köpte konfapresent till syster, sen köpte vi ben and jerrys och satte oss  vid älven och käkade, råkysigt till vattenkrig började urarta sig .....

Efter det for vi hem till mig, gick ner ich badade sen skulle jag öva till lördag, så han gjorde lite andra saker. vet inte riktigt vad...

Sen följde "bandet" med mig hem och käka middag sen spelade vi vollyboll. JAG OCH MARIA var egentligen bäst!! sen badade vi (igen för mig&anton) . SKÖNT I VATTNET!!
Vi följde med isak hem till hans stuga och kikade sen in där. sen gick vi hem igen:D så duktiga, är faktiskt en bit,, hähä

trevligt att träffa isak ivarjefall! längesen ,eftersom han skogsplanterade sista veckan i skolan:... hähääää men 12 funkar för 3 veckor till skillnad frn jag som tjänar typ 4-5

Sen for alla hem, och jag gick för tredje gången till badplatsen och badade, denna gång badade jag längst. och huur skönt som helst var det:)

sen hade mamma gjort iordning varm choklad och mackor när vi kom hem. MYS

nu ska jag hälsa på mitt kusinbarn som nyss kom på besök=D hur söt som helst!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: ellle

alltså taphjärna vad har du gjort med din blogg EG :D

2009-06-25 @ 23:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback