när allt annat känns så falskt och fel

Hejhopp!
Ja vi for då ut med moppen jag kan väl inte säga annat än att det var råmysigt. Detalrikt är jag inte på humör för att berätta. Ni kan läsa på marias blogg ! Vi var väl hemma här redo att ta ett dopp i jacuzzin där vid 1. Sen badade vi ett bra tag innan vi gick in och la oss i soffan framför "eva och adam" möös!
Vi tänkte att det var lika bra att sova där, men det gick inte sova bra precis... när klockan var typ7-8 så gick vi drför ut till sovstugan och somnade bums, steg upp halv 3!
bus. jag kommer inte somna tidigt ikväll kan jag väl säga;-)




Ikväll ska jag äntligen vara med ellen, var ett bra tag sen måste jag säga. Det blir att hänga i staden;-)
sen får vi se vad vi hittar på för bus:-O Nu väntar jag bara på att någon ska komma hem så vi kan käka middag. Jag är hungrig... Ha det bra. PUSSSSS


vad säger man?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0