en vänlig grönskas vita dräkt

Hej där!
Skolavslutning igår, klockan 10 började den i aulan, sen fick vi 20 kronor hos doris var (hela klassen) av våra underbara mentorer, så det blev GLASS! Sen gick vi och saamlades med klassen och åt och fick höra vad alla skulle göra i sommar och lärarna sjöng även en fin sång för oss. superfint! Sen drog klassen till nordanå där vi umgicks och mådde bra. HUR kul som helst. hanna har bilder osv från dagen och dallas som vi senare for och åt på innan vi (i mitt fall) cyklade till balen.

här kommer lite bilder från balen osv
















efter balen tog jag och anton cykeln och hittade marta ellern josse johanna och amanda vid älven, dom åt mat. vi satt med dom ett tag sen for vi till hemmakväll. när vi var där fick vi veta att anton pappa snart skulle hem så vi for och lämnade cykeln hos farmor sen fick vi hämtning:-)

när vi kom hem till anton fick jag underbara blommor, hur gulligt som helst, överaskande och jag blev superglad!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0