thats why I always stay around

HEjhopp! jag tror nästan jag bestämt mig för att chilla hemma ikväll. Sen måste jag ringa och kolla lite mer om sommarjobbet. Hur jag ska jobba och liknande! Kan vara bra att veta tänkte jag;-)

Imorn ska det vara bra väder, jag hoppas det stämmer! Skönt att äntligen ha en varm sommardag så att  det känns lite mer som sommar kankse! Vi får väl se.

Annars har jag inte speciellt mycket att säga tror jag.  Bara att jag gärna skulle ha något att se framemot. Något roligt att längta till. Jag har konstigt nog ingen sådan känsla just nu. Utan istället känns det bara jobbigt=/  Pinsamt att säga det men det jag längtar till mest just nu är 2an! skola.. det är inte bra. Men fatta så roligt med alla konserter och när vi nu får vara med på riktigt känns allting  mycket roligare! Nej men ni får mer än gärna ge mig något så att jag också ser fram emot något

ha det bra:-)



you are the sunshine of my life ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback