sommaren är kort, det mesta regnar bort

awiie.... 40 graders feber.. vet inte riktigt vad jag ska skriva tog nyss en ipren så febern ska gå ner för ett tag. men jag svettas nu som en gris. helt galet.

igår MIDSOMMAR!!! Anton sov hos mig senyoinade han oss till brännströms för dans och lekar5 runt midsommarstången. Mys, sen for vi direkt till bonnstan , där spelade liquid echoes och frida och amanda också. Mychet bra:) sen gick vi till kammaren (bonnstan) och träffade massa släkt och fika och åt mat osv=) Mycket mysigt måste jag säga! sen for vi till anton och åt middag hos han , sen drog vi till burvik och umgick med han kompisar. Eller jag kan väl inte säga att jag umgick så mycket(A) Satt mest i min filt och halvsov pga febern:-P Men det var trevligt ändå. sen myggen kunde väl ta sitt liv men:-S

Vi for hem ganska tidigt for att ajg höll på dö?! ;-) nej jag skojja men iprenen slutade väl att verka.
Vi satte på ne film när vi kom till anton, skulle sova där. VIlket jag egentligen inte skulle göra. MÅdde inte så bra i morse så jag lämnade moppen hos hanså fick pappa hämta mig nästan direkt jag vaknat, känns inte bra att jag kankse har smittat honom.,..... gaah, skulle ha farit hem, men aja. Sen nu med sm snart osv får han inte vara sjuk, men jag hoppas inte han blivit det, sen hoppas jag att jag blir frisk också:-) nej nu ska jag sova lite om det går. PUSS(L)

Kommentarer
Postat av: hannaroo

Krya sötewwz :D <3

2009-06-20 @ 14:31:35
URL: http://hannaroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0