om du tror allt hänger på mig igen så kan jag säga att så blir inte fallet

världens bästa anton for för ett tag sedan och efter det har jag läst lite ur en underbar bok som jag lånat. hur bra som helst...!!!! dock fastnar jag lätt i böcker också.
 
igår fick jag ett mycket trevligt spontanbesök från 3 pojkar.  började med att jag fick ett sms från en viss kevin wennberg som skrev att han stigge och markus tänkt komma till falmark och säga hej. roliga pojkar måste jag säga, trevligt värre , vi stod ute i kylan någon timme innan de for vidare och jag gick in och la mig igen.

i morse hade vi match, förlorade med 1-0 mot morön, sug. fast vi var faktikst bättre. tycker jag, trots att vi var dåliga..
aja, jag ska inte klaga gick hyfsat bra att spela fast än att foten är som den är. MÅSTE FIXAS

nu ska jag nog sova snart, mitt huvud värker som aldrig förr.
puss



kan ingen fylla år och bjuda mig på tårta?!

Kommentarer
Postat av: marrie

jag kan bjuda dej på tårta om du vill? (A)

kom hit så bakar vi en tsm :]

2009-06-08 @ 00:09:39
URL: http://marriebrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0