nu är det slut, nu är det över, herregud vad tiden går

idag har jag varit på burkolans avslutning. Sjukt att detta gav mig mer skolavslutningskänsla än vad våran gav..! For in tidigt för att se simons, sen efter den chillade jag och fredrik sen gick vi till kyrkan igen för att se högstadiets avslutning vi fick sällskap av andre sen också osv. Trevligt. Efter den begav vi oss till hembygdsgården där alla skulle fotograferas i tusan år;-) sen följde jag med hem till anton för att käka lunch för att fira. Där var också hans farmor,farfar,mormor&morfar. Trevligt. vid halv5-5 for jag för att 9orna skulle till munkviken, så jag blev ivägskickad:-(;-)

Ikväll blir det nog att försöka ta sig till sjöbotten på något sätt, (har ingen bensin) så cykel?! aja, blir nog fint, pusshej(L)


ett år sedan imorgon

Kommentarer
Postat av: Josefina

:(

2009-06-14 @ 00:18:23
URL: http://joosefiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0