nejmen är du här. så trevligt att du kikar in

hHAHAH, ett år sedan, ett år sedan vi förstörde våran sommar redan första sommarlovsdagen. Det är lite gulligt när man tänker på det såhär i efterhand man kan väl säga att det är lite skrattretande då var det inte ett dugg kul:-P. men jag tycjer det var värt det  allafall. Nu ska jag itne klaga:-)

igår kom anton och fredrik vid halv 9, jag hann med en timmes powernap. Hur skönt som helst. Vi skulle egentligen grilla men pga vädret blev det film ist. Efter halva filmen ringde emil och sa at vi skulle grilla med dem. Men just när vi kom ut från dörren kom dom och sa att dom skulle dra:-P så vi gick in och såg klart filmen (fight club) sen såg vi också dumpad. Den är kul. Där vid 1 fick fredrik hämtning och jag och anton såg lite mer på tv innan vi hade tänkt gå ut till sovstugan och lägga oss. Men svalt det var där inne?!??! gick inte andas typ:-P Det var så att jag hade satt på en varmluftfläkt sak så att de tite skulle vara freezziing . Men då istället kändes det som en bastu..... Vi gick in igen och såg lite mer film sen gick vi ut och la oss ändå. Blev dock några "ut-och-lufta-oss-snabbt" gånger. Men när vi vaknade var det råhärligt där inne. Myys . Regnet som smattrade mot taket. Alltid underbart myigt:-)

Han for vid halv 4 och då gick jag tll farmor och såg lite friidrot me henne sen maat. Och nu är det efterrätt. Ha det bra. puss(L)


nu är även detta ett år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0