jag kan inte alltid göra rätt

Jag är lycklig! Jag är glad! Jag känner friheten! Jag vill umgås med någon! Jag har läst ut min bok och jag känner mig förjävligt bortskämd! Jag skäms över att jag har det bra! Jag skäms för att jag klagar över bagateller! Jag skäms för att jag är så snål! Jag är glad över att vi har sommarlov imorn! Jag är glad att de flesta av mina vänner bryr sig! Jag är glad att att verkar lösa sig! Jag är arg att efter problemen är lösta så kommer alltid nya! Jag är sur över att vädret inte är bättre! Jag är sur för att mitt vita nagellack är slut så jg inte kan göra mig fin! Jag är arg för att jag ibland bara gör allt fel! Jag är förvirrad över att inte få.......någon gång längre! Jag är besviken! Jag är nöjd att jag får leva!


Oj, hoppas ingen tar det som negg för det var det verkligen inte, bara flöt på. Sen hoppas jag också att vissa tar åt sig och att vissa inte gör det alls!

Nej nu ska jag , ja jag vet inte vad jag ska göra, sova? se film? ringa någon? jag vet inte faktiskt, men någonting ska jag nog hitta på :-)

hoppas alla har en kul kväll. och skulle verkligen uppskatta ett gulligt sms eller liknande. Uppmuntrar alltid när man är uttråkad:-)
puss(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0