jag fattar inte, jag fattar verkligen inte

HEj hopp,. sista dagen i ettan är över. att vi har skolavslutning imorn finns inte i minhjärna. jag kan verkligen inte fatta det! Underbart skönt ska det i varje fall bli.

Morgondagen kommer alltså att bestå av
- 08.30-10.00  kör rep till avslutningen
- 10.00 till något avslutning
- efter det, mentorerna ska snacka med oss osv
- sen drar vi till nordanå med klassen
- 17.00 balen, måst dit och fota och kolla
- sen år vi se om jag hittar på något med anton eller med folk i klassen, vi får helt enkelt se.


SOMMARLOV följer

Om det är någon i grundskolan, 2an och 3an osv som är avundsjuka så bryr jag mig inte utan är bara skadegalad, tehiischisg

nu ska jag gå och lägga mig och vila tror jag , huvudet spränger-.-


att det gått ett helt år är fucking unbeliveble, fan vad ni är bra<3

Kommentarer
Postat av: hannaroo

Fyfan vad jag kommer sakna er!!!! <3



VI hittar på något på kvällen tycker jag =)))

2009-06-08 @ 17:50:59
URL: http://hannaroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0