himlen är oskyldigt blå, som ögon när barnen är små

Hejhopp. Idag mår jag bättre om det är någon som undrar;-) alltid tråkigt att vara sjuk på "storhelgerna" eftersom det alltid händer en massa som man missar medans man själv ligger hemma och dregglar ! Men denna dag har jag lyckats täcka med massamassa film tittande. Ikväll blir det väl att kuriera mig så att jag blir frisk till imorn, det skulle vara härligt. Ska ju vara så bra väder också så gärna att jag lägger mig i solen ett tag:-) helt underbart med sommar tycker jag verkligen!

För övrigt hoppas jag att alla mår bra och njuter av vädret. puss<3


Kommentarer
Postat av: hannaroo

Bilden är underbar!!!!

2009-06-21 @ 18:21:58
URL: http://hannaroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0