gamla tanter lägger inte ägg

Igår tog jag då moppen mot stan. (älvsbacka) där ellens pappa numera bor! VAr framma vid 7 ca.
Vi hade mycket trevligt, och bestämde oss för att gå ut och gå, började vandra och kände ehur gott det skulle vara med fika. STIGS tänkte vi och tog parkbron över älven, men tror ni inte det stänger just när vi kommer fram?! joklart..
Så vi tänker WAYNES och satte kurs ditåt. Men det är väl klart att det är stängt där med ;-) efter några om och men så gick vi istället till ica. DÄr inne kom vi på att vi skulle göra tårta!!!!! så vi köpte glass, chocklad, sprutgrädde, godis, maränger, osv sen bar det av hemåt.
Där snickrade vi ihop en väldigt fin och mycket välsmakande tårta. Dock bara de första tuggorna- Sen tog smärtan i magen över;-)

Men en superkväll hade jag iallafall och med ellen som sällskap förväntade jag mig inget annat heller snarare tvärt om.  och idag får jag träffa henne igen;-)

raouuur!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0