I feel fine

hejdär!
nu ska jag snart upp och städa mitt rum, behövs, sen måste jag packa. Jag ska nämligen följa antons familj till umeå imorn på något kalas, kan nog bli mycket trevligt! Vi far tidigt imorn bitti så jag ska sova hos han ikväll.
 Badkläder ska i varjefall med! Mer vet jag inte, måste fråga. vi ska sova över också, vilket blir lite.. ja eller jag ska ju jobba på lördag;-) så det blir upp tidigt och ta bussen som går 8, hem! det blir nog bra:-)

just nu sitter jag och lyssnar på lite bra musik och tar det lugnt. Duschen väntar snart, åh det kommer ta ett tag att bli klar..
bäst att börja med andra ord. puss<3

skulle inte sitta helt fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0