det är något speciellt med dig

internet har krånglat , jag skyller på det!!!

jag har inte mycket att skriva annat än att jag nu haft en mycket trevlig kväll me´d amanda b och astrid. tårta!! som vi bjöd in astrid på. inte helt fel en fredagskväll som denna:-)
det kommer göras om!!

nu ska ajg hitta på nåot mysigt, vad det nu kommer vara. sen kommer sängen vara väldigt tom nu. har inte sovit själv sen i söndags. har haft anton bredvid mig varje natt. kuul, vill i´nte sova, eller vakna upp

sen kan jag ju meddela att jag av någon konstig anledning vaknar klockan 8 varje morgon?! förutom i förrgår då jag vaknade 5. kul.... som tur är brukar jag kunna somna om efter 1-2 timmar . men ändå?! whats the problem?



ha det bra, och bilder kommer sen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0