yes, I do

varför gör man alltid sådana test när man är deprimerad. hm, kanske inte deprimerad men inte glad elelr vad man ska säga. varför inte göra dom när man är super lycklig och superglad? Ajja, hoppas ni inte tror jag är allt för sur!


BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln:
så lite som möjligt
Gnälla: försöker att inte göra det
Skrika: nja, vill dock göra det ofta
Sova: OJA
Ha ångest: nja, inte ofta iaf
Skada dig själv med flit: har hänt:$ emo som jag är?
Ta mediciner du inte borde ta: nej
Vilja dö: inte seriöst, men av någon anledning säger jag ofta att jag ska ta mitt liv om något går fel eller liknande;)
Drömma mardrömmar: ja
Drömma sexdrömmar: varje natt?o.O not
Ta droger: onej
Försöka vara annorlunda: försöker att inte vara som alla andra.
Klä dig i svart: typ . intebara dock
Gå till kyrkan: nope
Gå i skolan: yees
Röka: nej
Ha sex: HAHAH
Ljuga: hm, njaa
Hata folk: nej
Lita på folk: kankse för oftaa ibland. men njaa. ´men jag litar på människorna omkring mig !!

VEM :
Saknar du:
MARTA!!!! osv
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: nån på matchen troja
Vill du slå: DIG
Kysste dig sist: hähähä
Vill du kittla: någon som är kittlig. MOISES bland annat
Ska du gifta dig med:har jag ingen aning om
Kramade du sist : ellen;*
Vill du prata med: just nu, ingen
Skrek du på sist: var typ länge sen jag skrek på nån. men ajg kan tänka mig att det var på mirjam
Ringde du senast: mammiii
Mailade du senast: okej?
Vill du vara som: vill vara mig själv
Sårade dig sist: vill ajg ninte skriva
Vill du bli galet full med: hm
Gjorde dig riktigt glad senast: tjejerna igår
Fick du sms från senast: jocke
Ringde dig senast: elise
Är vackrast på jorden: bra fråga

HAR DU :
För många vänner:
tror jag inte man kan ha
Förföljelsemani: AHHAHA, nej
Du färgat ditt hår svart: onej. revolution!!!
Tvångstankar: typ=O
Någon annan psykisk sjukdom: neej
Någon fysisk sjukdom: tix??? fast nitne så allvarligt
Någon skada: fraktura på svanskotan
Färgat håret: inte färgat någon färg
Brutit några ben: svanskotan om det räknas
Några piercings: öronen?
Egen dator: ofcc
Bra självförtroende: hha onej
Du växt något det här året? HAHAH skulle jag inte tro!
Köpt kondomer: nope
Tagit nakenbilder: självklart?:O:OOO?????
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon?: hähä nej
Varit kär: ja
Dumpat någon: beror på hur man ser det 
Stulit någonting:
snattat kanske. bus!
Lämnat landet: japp
Rymt hemifrån:nej inte så kul här ni bouchen
Tuttat eld på nått: nej tror ajg inte
Gjort något olagligt: yes 

HUR :
Går du:
som vanligt
Svarar du i telefonen: många olika sätt- till olika personer
Fördriver du tiden: dator:S pianot typ
Mycket pengar har du: för lite:( 
Tjänar du pengar: b
arnbedrag
Ofta bäddar du sängen: när det kommer folk
Ofta diskar du: inte ofta. senast igår dock
Ofta städar du:mittimellan
Många stör du dig på:en hel del
Ofta träffar du din familj: vareiga dag 

TROR DU :
Att du kommer bli något:
man kan alltid försöka
På gud: njaa tror dock att något finns
På rymdvarelser: har ni inte sett E.T? ja, det finns:O?
Att folk tycker om dig: hoppas det
På ett liv efter detta: hoppas
Att fiskar kan tänka: typ:S
Att du kommer leva länge: hoppas

VÄLJ :
Katt eller hund:
hund
Vit eller svart:hm, svart(kläder)
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land:  land
Sex eller kyssar: kyssar
Telefon eller internet: båda
Musik eller tystnad: musik
Bok eller film: film
Leva eller dö: leva
Kött eller inte: chött
Eminem eller Britney Spears: HAHAH hm britney har ändå några bra nya låtar
Vinter eller sommar; båda-
Kaffe eller läsk: läsk
Pannkakor eller plättar: plättar
DVD eller VHS: båda

ÖVRIGT:
Plats:
hemma
Fickorna: musik mobil lipsyl busskort osvosvosv
Vad händer ikväll: får se
Vad åt du senast: peeron
Roligt förra veckan: massa
Favoritläsk: hmm
Favoritjuice: tropisk eller annanas typ
Sämsta grannen: ingen
Frisyren nu: ingen
Hur mår du nu: blanade känslor
Vilken låt lyssnade du senast på: radio
Vad vill du ha för hårfärg: blond
Idrottar du: självklart
Tycker du om att ligga och sola: ligger helst inte stilla
Vad har du på dig nu: legings och tunika
Hur långt hår har du: lagomt
Är du nöjd med det:njaa
Har du en bra klass: oja
Vad ligger på ditt skrivbord nu: har inget skrivbord
Hur ofta städar du: inte ofta
Vad ska du göra i helgen: skoter typ
Är du romantisk: ofc
Kär just nu: vet inte, maybe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0