your friends is the best gift you got

Hej,
jag vet inte vad jag ska säga. men jag fick väl som jag teg. Jag sa att jag ville ha influnsan i början av veckan. men jag ångrade mig, och nu fattar jag inte hur jag kunnat vela det.
har inte sovit mycket alls inatt har drömt hur mycket som helst. mest om att mina armar höll på att brinna upp. eler att "I was on fire"  nejmen usch. så jag kände att febern var hög. men efter ett ta kändes det bättre. och jag kollade om jag hade feber. 39.4 visade termometern.
så jag vill itne veta hur hög den var inatt... ÅHHH jag vill inte vara sjuk.



igår var ajg med maria iaf. det spårade men var huuur kul som helst:*
blogghumöret är inte på topp eftersom jag inte är speciellt frisk. har dock tagit ipren så jag svettades nyss som ett djur . usch!
så nu chllar jag och ska käka lite innan febern kommer tillbaka.

jag låter bilderna få tala:]


hahah vi lekte lite fjortis!!



de andra bilderna får ni inte se. HAHHAHHAHA usch gud. ännu mer spårat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0