tro är ej att veta

Ännu en skoldag avklarad! Marta är sjuk=( så jag tycker du ska krya på dig;* saknade dig på skolan idag!

Var ingen hemsk dag iaf. som tur är:) Jag och burre satt i matan i 1h 10 min! Det var nice, massor av prat osv=)

Sen, efter rytmiken gic jag tl skolskörerskan. Dom hade fått in mina provsvar från rönken. Det stod att det var en 90 graders vinkling på nåt där i svanskotan, Men dom kunde typ inget göra=S Så hon skulle ringa till skoldocktorn igen och se vad hon säger. För hon(skolsyster) visste inte vad man skulle göra så. Jag fick iaf en kudde som ajg ska sitta på! Skitsnygg.....not
Så jag får väl fortsätta att vänta.

Ikväll ska jag till antoooon, eller när han kommer hem från sin träning som slutar 6(tror jag?) ajja, vi ska se film och så vidare!
Ha en bra kväll!
puss


Kommentarer
Postat av: en sjukling

jag tycker också att den dära marta ska krya på sig!!!



"se film och så vidare.." ;) ;)

2009-01-14 @ 12:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0