promise me that you wont do it

nu har det varit inaktiv bloggning här;) jag är värdekass men äsch! jag ska inte lova att jag ska bli bättre för det kommer förmodligen inte hända. eftersom jag lovat det så många gånger;)

så. hm. vad har hänt. igår var det skola, hade piano och sång lektion blannat. båda var råkul och det gick bra så det var skönt!
Sen for jag hem och så lagade jag mat sen for jag till anton. vi såg film, eller 1 och en halv. mer hann vi inte=P Den första var bra, dock inte lika läskig som jag trodde, och jag var råsugen på en riktigt hemsk film! Men ändå bra. 
Sen school of rock såg vi inte klart, men det är ju hur rolig som helst! verkar som en underbar film. och han hade sett den förut och sa att det var den också, så jag litar på det;)

 Barnhemmet: En gastkramande berättelse om Laura som efter trettio år återvänder, tillsammans med sin make och deras 7-årige son Simón, till det hus hon växte upp i. Laura drivs av drömmen att restaurera den sedan länge övergivna byggnaden, och slå upp dess portar för handikappade barn. Men det nya hemmet och dess mystiska omgivningar väcker liv i Simóns fantasi och pojken börjar spinna ett nät av otroliga sagor och inte helt oskyldiga lekar.


School of rock:Rockstjärnan Dewey Finn sparkas från sitt band och sitter med ett berg av skulder och depression. Han tar jobbet som lärarvikarie för en fjärdeklass på en stel privatskola där hans attityd får en kraftig effekt på eleverna. Han möter också Yuki, en 9-årig gitarrspelare som skulle kunna hjälpa Dewey att vinna tävlingen "battle of the bands" vilket i sin tur skulle lösa hans finansiella problem och få tillbaka honom i strålkastarljuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0