nej, lyssna bara till ditt hjärta det har det enda rätta svaret

hejhej, sitter här och knäcker nötter! bokstavligen talat alltså. om ni trodde jag gjorde något annat (vad nu det skulle vara 8-) )

idag följde jag maria till bygdsilium=) egentligen var planerna att  hela min familj skulle med. men dom hann inte så det blev bara jag kvar(a) så jag åkte dit med dom:)

det var rånice, fast hur kallt och mina fötter blev isbitar  på en sekund:S sen var det bara en lift öppen men. ajja! maria var ju där så det ble kul ändå:D vi ska skriva en bok som vi sen ska göra film av btw ;);)

ikväll är det träning. får se om jag orkar(a) jag är lat nu för tiden:D medet är ju lov för tusan(A) annars blir det väl nå mys!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0