lonlieness is better when you're gone

Jag har en konsig känsla i kroppen! Jag är som glad, men ändå är det någonting som bara känns tugnt O.o
Kan för visso bero på skoterkursen och uppkörningeni helgen och provet nästa vecka(måste klara det) sen vet jag inte. Aja, får hoppas att det löser sig:)

Igår efter skolan for jag och ellen och åt mat. Mums. Saknar tjejen!
Sen var det skoterkurs i 3 timmar. mums+????? inte.
Hade så ont i svanskotan att jag itne kunde sitta i bilen sen utan var tvungen att halvligga. Gjorde förbannat ont!!
Fast nu ska vi inte klaga här!

Ikväll ska jag käka midag och chilla med tjejor. Eller Elise marica maria och alicioa tror jag det blev. Mysigt. Fast det blit en hyfsat tidig kväll ändå eftersom alla(utom alicia) har match imorgon . Samling halv 9 i burträssk. Blir att stiga upp senast 7 typ för att vara någorlund pigg och hinna käka frukost i rätt tid.
Peppen är inte alls speciellt stor. Ellr jo matchen ska ju bli rolig. men.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0