låt den rätta komma in

kkan man säga mer än att jag älskar skoter?!?! och snart har jag kortet också!!!! klarade uppkörningen idag med nemas problemas. Behövde inte ens köra om något, och ja. jagär stolt över mig själv.  Hann inte följa me folket och köra skoter:( men jag fick en liten tur ändå(a) andre ringde och fråga om jag ville följa med ut. så jag följde såklart. mycket ncie. hähä jag älskar farligheter;$

ikväll tror jag att jag ska förlja med till brännstroöms eftersom kurt fyller år. sen är förhoppningsvis maria hemma också så jag kan umgås med henne:)!

Efter det är helgen slut:( BAJS!


Jag och maria skulle se film igår. men vi hann inte se hela eftersom hon for. vi skulle iaf se den här:
Oskar fantiserar om hämnd, om att ge igen. Om att vara stark, om att våga. Då står plötsligt en flicka i klätterställningen. En flicka i hans egen ålder som han aldrig sett förut. Hon heter Eli och är en motsägelsefull uppenbarelse - hennes kloka blick, hennes märkliga doft, att hon är så tunt klädd, så vanvårdad och mager och ändå så vacker. Men det är inte okomplicerat, Eli är inte som andra - hon kan inte vistas i solljus, hon äter inte mat och för att komma in i ett rum behöver hon bli inbjuden. Hon måste dricka människors blod för att leva. Hon är vampyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0