jag är säker, eller är jag det?!

varför är jag latast i världen är frågan?

sitter och skriver historia, går ändå hyfsat framåt som tur är. Men minst en sida till måste jag skriva:O egentligen bara 1/4 men jag känner att jag borde få ihop en hel del mer faktiskt.
så jag ska skriva så mycket som möjligt nu eftersom jag inte hinner annars i veckan ser det ut som! Planer upp i öronen.
Sen peppar jag inte att spela match klcokan 9 på lördagsmorgon samling kvart över himla 8.
men fotboll är ändå roligt så man får väl stå ut. Eller "futsal" som det heter(trorjag)




I've got sunshine over me !!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: idzor

jag saknar er brudar(L)

2009-01-13 @ 20:04:10
URL: http://iddeochjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0