it's a call from above

elise tycker att jag är dålig bloggare. kan förvisso hålla med. men jag orkar inte sitta vid datorn! eller framförallt inte blogga när  man inte har något kul eller intressant att skriva.
du är inte så mycket bättre själv! DAHH

skulle ifs kunna skriva om alla miljoners filmer jag har sett på senaste tiden skulle bli ett långt inlägg. m najg ahr inte lusten till det nu tyvärr. Nån gång ska jag göra det. (undra när den "nån gången" kommer bli. förmodligen aldrig)

ikväll har jag sett aik. elise och jocke yoina m ig. eller dom yoina mest varandra ifs.
kul match iallafall trots att elise fick oss att missa 4de målet. bajsbarn=(

ikväll/inatt ska jag se JVM finalen. WIIIE. dom måste vinna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0