I tried to be nice but I didn't like it

Hm,vad ska jag säga. Konstig och annorlunda dag måste jag säga. For in till skolan kvart i 8 som vanligt fast idag med vetenskapen att jag började 10. Men jag tänkte att jag skulle plugga lite så! Det gick bra och det fastnade mer i huvudet än jag trodde och det är jag glad för för jag glömde böckerna på skolan. SMART! prov imorn..


Sen hade vi två ca40minuters lektioner så vi var klara kvart i 12. Och eftersom vi inte hade någon matte(sjuk lärare) och jag inte skulle hinna vara med på gympan så for jag hem med tio över 12an:D:D underbart skönt. så jag pluggade lite matte och lite sång och pianoläxa sen for jag och ma´mma till kotknackare(därför ajginte var med på gympan)

det var han i bure josefinas ryggfixare;););)  han var superbra och det knackade i mängder i svanskotan där nere så jag hoppas det är bra, Vi hade med oss rönkensvaret och dom förklarade lite mer hur det såg ut.

*Jag hade en svnskota som gick rakt in (90grader) och lite snett.
*Sne höft, bäckenet var vridet inåt
*olika långa ben;) det berodde på höften

förhoppningsvis är allt bra nu:)!!! hoppashoppas orkar inte med all skit längre.





ikväll var det skoterkurs. gick typ ändå bra.


ge mig sommar!!!


varför kan du inte bara fatta?

Kommentarer
Postat av: josefina

han är bra=)



satan vad snygg jag är på bilden (A)

2009-01-21 @ 22:33:32
URL: http://joosefiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0