i still believe it comes from something up there

hejhopp. jag tror jag somnar ståendes snart!! såg jvm i natt. gick altså och la mig 4. sen upp klockan 8 i morse. pigg tjej INTE.

skulle nämligen sjunga i sörbölekyrkan med danni;) och predikan var onödigt lång och tråkig så var inte långt ifån att somna. usch..
men vi fick en hunka=D pengar gillar jag!!! 
 
ni ska ajg sova.  usch blä hatar verkligen att var såhär trött. det får bli nån bra film :)

ha ett bra liv!:)






ellen helt seriöst. skulle jag kunna klara mig utan dig? NEJ
du vet alltid vad man ska säga så att jag blir glad igen.
du har svaren. finns för dig föralltid. tack för allt du gör.

Kommentarer
Postat av: josefina

jag såg också matchen, jasi.. vad ska man säga

jävla canadensare!

2009-01-06 @ 17:05:16
URL: http://joosefiina.blogg.se/
Postat av: Ellen

Evelina du kan nog inte förstå hur viktig du är för mig!

Jag börjar tillfriskna och saknar dig? (A)

2009-01-07 @ 20:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0