I remember you, do you remember me too?

ååh denna dag har vait lång! oja..
började klockan 9 när pappa kom in och väckte mig, vi skulle till tandläkaren wieho!! men jag ahde inga hål som behöver lagas. jag gillar inte att laga tänder usch fy!

Sen tog jag 1bussen till stan och träffade världens bästa Marta, hon är hemma=D=D=D=D=D underbart! Vi fikade och shoppade lite sen gick vi en långpromenad på "strandpromenaden" och upp och runt. aja:) Hur nice som helst och mycket snack osv. SUPERNICE<3 har saknat dig som ett djur skitunge!

Ikväll har jag umgåtts med ELISSEEE vi gjorde milkshake som man fick ont i magen av:( men det var gott ändå=D får se om hon lägger in bilder så jag kan lägga ut dom.

Sen har jag haft superfin frisyr ikväll (not) min kära syster tvinnade mitt hår på halva huvudet . Såg inte klokt ut!


Imorn blir det efterlänktad shopping med gullelis! det blir nice och mina pengar ska putsväck=D
ha en super helg:*<3 min är planerad i minsta detalj (trorjag)


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Vaad frisyren var fiin ? =P(A)

2009-01-09 @ 16:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0