I just can't make a sound

KALAAs. hähä nu är jag faktiskt trött på sötsaker(a) snart ännu en födelsedag. bror som fyller 18 den 6e, herregud vad tiden går.

skola idag. marta fick jätteont i huvudet och for hem lillgumman:( hoppas du mår bättre)
var en ganska chill dag , sen gick jag på stan med kevin dieke och pontus. vi gick bla in på en synaffär och "snodde" kaffe och varmchocklad. jättegott men jag brännde tungar:( vi upptäckte också att det var 3.95 på godiset på ica supermarket.  så killarna passade på att köpa. jag som inte hade pengar fick nöja mig med att smaka;$
Ssn for pontus och vi träffade fredrik. han köpte också godis, det var bra ajg fick smaka där med:]
sen var fredrik snäll och följde mig till bussen. tänk vilka vänner jag har;) han skulle vara på stan till 7HAHAHAHAH ägd;$ nu ska jag gå och var social med släkt. puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0