i'm sorry for the times that i made you cry

okej, jag veet. värdelös är jag på att skriva, men saken är svår att åtgärdas. Därför skriver jag nu att troligtvis kommer ingen uppdatering tills skolan börjar om igen. dock möjligt en bild eller två då och då. (hähähä rimmet)

Vad som kommer hända tills dess är
*anton far utomlands
*jag ska jobba hemma
*kalas för pappa
*skoter på vattnet nere vid badstranden
*träskkampen
*mirjam fyller år
*elise fyller år
*marta fyller år
*köpa födelsedags presenter till dessa
*mysa i värmen
*njuta av sommarlov
*GÖTEBORG MED ANTON♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥!!
*fira 5 månader♥med anton
*njuta lite till och glädjas över att jag får två extra sommarlovsdagar till skillnad från anton
osvosv!


it's over





detta var bara en liten liten del(i bilder) av allt underbart jag gjort i sommar♥

Kommentarer
Postat av: lindelaj

hembygdsgården kommer alltid att finnas djupt inom mig:)

2009-08-10 @ 16:00:56
URL: http://lindeliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0