you know it's a little to late

idag har vi främmande av mormor,morfar,farmor,valle&mona. Det är ju valle&mona som har den där underbart söta hunden. blir galet kär i den. vi var ute och gick med han nu, och jag vill ha han som min;$
nejnej, nu ska vi inte vara så.
men trevligt sällskap är det iallfall, längesen man träffade gamla släkten.

ikväll blir det emma och elise. hähä jag tycker fortfarande detär kul att alla börjar på E! e-power eller hur var det?;) nej nu ska jag gå och vara social. puss


kan man annat än älska när man ser den här bilden?=)

Kommentarer
Postat av: hannaroo

skicka bilderna om du har dom?:]

så jävla glad jag blev av bildeeeen!!! saknar er!

2009-04-16 @ 16:02:02
URL: http://hannaroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0