why does it always rain on me

ikväll blev jag impulsbjuden att fara och se bio av mina kära föräldrar! Klart jag förjer, speciellt när filmen var kenny starfighter. Underbat rolig film , verkigen att rekomenderas. Min humor hela filmen igenom, verkligen=d

när jag kom hem ringde jag elise och efter ett tag gick jag över. där var redan alicia och marica. vi har suttit med levande ljus och chips med dipp och snackat hela kvällen(jag som inte äter chips fick nöja mig med gurka och dipp istället vilket fungerade helt utmärkt)
Supermysig kväll iallafall! underbara tjejer!!!

bilder kommer förmodligen senare eftersom elise var fotografen under kvällen vilket betyder att hon har alla bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0