nu är det tid att leva i verkligheten igen

jag tror inte jag berättat riktigt vad jag gjort under detta underbara lov;) för er som vill veta, varsegod! korfattat

torsdag- jag var med anton, kommer inte ihåg vad vi gjorde dock!
fredag- gjrde tragiskt nog läxa, skrev recension som skulle in innan klockan 00.00 på fredagen då
lördag- fick besök av underbara människor, mormor,morfar,farmor,valle&mona. På kvällen var jag med emma och elise!!!!
söndag- satte mig i bilen 06.10 kankse. åkte till 4 då vi var framme i stockholm hos mina kusiner i spånga . vi chillade med dom på kvällen o ch spelade lite fotboll
måndag- vi hälsade på pär och ullis och min sötkusin albin i solna,
tisdag- vi gick på stan och shoppade i stockholm då. sen vid 4-5 begav vi oss hemmåt igen
onsdag- träning sen elisepissssssssss
torsdag- missade stanbussen som jag och elise skulle ta, sen fick jag mig in ändå. fixade foten! sen for jag hem, efter det kunde jag ju inte träna så istället kollade jag på våran träning sen kom anton dit och följde mig hem. vi bara såg film sen sov i princip... 4 timar tror jag det blev..;) hähä har bilder när han har min pyjääämaaz men jag lovade att inte lägga ut dom, och eftersom jag är så snäll ska jag inte göra det heller;-)
fredag- anton stannade till ca 5. så efter det duschade jag och efter det kom emma och hämtade jag ohc elise med EPAN, vi for och käkade på buregrillen. bjudna av emment<3 en for vi till skogsta och sebbe, calle och kevin med filmmaraton hela kvällen. bilder finns så lu:s och elis blogg
lördag-
åkte hem , chillade hemma sen for jag till anton och sov.
söndag- jag och anton blev hämtade av mamma,pappa&simon. vi for till norrvalla och  såg matchen jag egentligen skulle spela! dom vann, wieho:-) anton följde med hem och jag blev lite utsatt. gillar inte att simon tar antons parti. hallå lite syskon känsla borde väl fnnas(A)?
ajja, nu sitter jag här. borde göra sångläxa faktiskt. men film lockar mer. pussar!!!!!!!!1!11


helloo beautiful!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0