genom eld och vatten

jaadu, denna dag har inte alls varit jobbig.
*kör en timme på morron.
*gick runt och såg alla 3ors projektrbeten somde gjort under 3an. detta gjorde vi i 2 h. (jag amanda och fredrik gick bara runt och tog godis i princip;$)
*3ornas avslutnins konsert. ca 2 h
*15min gympa. -såg någon film om iskunskap


HAHAH, sen måste jag berätta att jag har humörsvägningr i mängder idag, jag har inte varit med om något liknande förr.
i morse va jag halv negg/hyfsat normal. under mässan var jag flum/spårad/överdrivet glad. på konserten började jag sstörtflänna....... tror hela aulan hörde mig. Nejmen jag ska förklara. Börjde med att dom snackade om att det bara var 2 månader kvar för dom i deras gymnasietid. Då började jag självklart tänka på att jag inte vill lämna min klass. Vilket ledde till att jag sa til amanda att "jag kommer börja flänna" halv oseriöst. Gråten var dock i halsen, men det var en sådan gråt som man kan välja att släppa ut eller inte. Klart jag inte ville sitta där och gråta.
Sen kommer jg inte riktigt ihåg vad som hände, men plötsligt kunde jag inte stoppa tårarna, bara flödade ut.
Inte ville dom sluta i första taget heller, nejnej.... satt där som en barnunge medans resten skrattade åt mig.
-Så till er som såg/hörde mig. nej, ingen har dött . så nu har jag sagt det.
Efter det blev jag som lugn och halv nere- innan jag blev über flumm igen när jag elise och mirjam skulle äta. sen la jag mig i "bajs" och jag blev sur...........
Efter det har det rullat med känslor, och det är ingen överdrivning alls. helt jätteskumt

ingen bra kväll för plugg fast att jag MÄSTE göra det.

aja, nu ska jag se hockey. pussen(L)


 mer bilder någon annan dag.. gamla och nya minnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0