du, det fixar sig alltid. du, det löser sig nog

hejhej, blev ingen marica. utan jag sprag över till elise och umgicks ett tag med henne. vi gjorde inte så mycket utan chillade och sådant mysigt!!
nej nu ska jag läggamig ochse film i min ensamhet, på tal om det saknar jag anton som för övrigt kommer hem imorn. måste ju hinna dit. eller efter träningen som slutar kvart i 10? usch för träningstider alltså....

nej , nu ska jag bjuda på lite mer bilder från stockholm(vänj er vid att lite då och nu kommmer det slinka in en eller annan bild därifrån härnäst)

utsikten från per&ullis 2mille lägehet
liten söt kusin i tillstånd 6-7 månader ca
en söt älskad syster i sina bästa stunder (och vinklar)
ta det som en bön eller som en posé av mina händer, whatever it feels like lixååm
jag brukar kasta mina syskon, men ja vet att dom älskar mig ändå så
en posar bild, men sådana kan man aldrig få för mycket av, eller hur?
avslutningsvis tänkte jag bjuda på (eler visa) en bild av frusen festis. jag skulle nämligen göra slusch en gång och stoppade in en halvdrcken festis i frysen där jag skulle ha den i inte mer än en timme/halv. men du tror itne jag glömde det. och nu 2 veckor och en dag senare såg jag den ligga där helt orörd. mycket gott var det och passar bra till en film och en kaka. tehii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0