huvudschtaaan som man säg' i norrland

hejdu, jag kom nyss på att vi faktiskt SKA till stockholm på söndag och att jag MÅSTE packa ikväll eftersom jag inte hinner imron. Illa med tid eftersom jag måste bli klar med recentionen innan klocka 12. GAAH orkar inte med stress, det är ju för tusan lov?
sen kom jag också på att jag aldrig la ut bilder från när jag och lu var i stockholm i augusti:-$ i know, det var ett tag sen ,men vem bryr si?=)

här kommer bildbomb
det blåste litte...

kan väl säga att det tar lite ont att se på bilderna.

världens bästa emma ändå<3


Kommentarer
Postat av: Emma

jag saknar dig sjukt mke! <3

2009-04-10 @ 23:39:16
URL: http://ementlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0