sometimes life doesn's go the way you want, don't be sad. it could happen anyone

hej jag lever. om det var någon som funderat över det så tänkte jag bara förskra er om att det är jättesant.

idag efter skolan for jag ,mirjam,alle och marischka och tränade med sunnanå. vi har inte bestämt oss hur vi ska göra med mjövallen och allt det än, men vi får ta det som det kommer. det var kul i varje fall.

sen ikväll fick jag äntligen träffa anton<3 känns alltidsom evigheter när det egentligen bara gått...hmm  3-4 dagar. livet är ett mysterium ibland.
vi såg kung fu panda, varför var den underbart bra? frågan är ju varför jag inte ens tänkt att den är bra. det är nåot konstigt med mig och animerade filmer. ja är alltid så där"njaaaaaa" innan jag sett den. men efter är jag helt upprymd.att jag aldig lär mig..


JAG VILL HA MED STORA BOKSTÄVER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0