out there on my own

Underbart skönt att sluta tidgt idag faktiskt. Vi hade bara ensamble och historia . Var inte speciellt ansträngande.
Så vi tog tio över 12 bussen hem. Under bussturen saatt jag och danni och snackade bla annat om svenska uppgiften och hon berättade att hon skulle snacka om kärlek. Hur smart och bra som helst tycker jag. och mitt ämne suger , så då började jag fundera på att ta avundsjuka istället. och tror du inte att när jag slår på tvn så är det tyra bank show på 3an. Vad tror du dom snackar om? höh? jo självklrt avundsjuka. någon mer än jag som tyckte det var jävligt coolt:$
Så jag tror det blir det . send from above?;-) nobody knows. höhä

nu väntar jag på att pappi ska komma hem så att han kan äta och sen köra mig till anton, snäll som han är.
ha en suuperkväll. puss<3



tagenavmoi


den dagen/kvällen var så oerhört underbar, allting var så perfekt.
och bilderna är inte heller att klaga på. tagna av min värdelösa kamera dessutom.
det här är nästan inte ens dom finaste eller vissa kankse. men underbart är ordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0