maybe if I was stonger i would

förresten är det en dum stor vit katt utanför vårat hus som jamar och skrämmer ihjäl våra kissar. eller iallafall caesar - så jag och mirjam var tvugna att ta på oss kläder och gå ut och försöka lugna ner honom och få ner honom från trädet, han var rent utsagt livrädd till tusen. sen är han en väldigt rädd katt i allmänhet också. stackars liten säger jag bara.
btw så hade jag e sopkvast med mig, fråga mig inte varför. nej jag hade inte tänkt slå den dumma stora vita katten. bara klappa lite .kansche

nej nu ska jag lägga mig i min säng och sova.

imorgon slutar vi efter lunch och jag är pepp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wie.

puss

noone is touching my kittykat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0