jag tror att du måste leta djupare än så för att finna sanningen

gud vad jag peppar lovet. tusan! stockholm!!!!!!!!!!!! blir att hälsa på släkt och vänner sen ska vi på stan också. blir nog riktigt trevligt. sk ju bland annat få träffa min lilla kusin för första gången. Super blir det nog=) sen allt annat mys också.

ikväll blev det inte så mycket, hade tänkt att ringa någon men det blev som inte av något(a) så jag har sett så ska det låta och lite av talang med min kära familj(a) det har funkat det också. börjr bli lite drygt nu faktiskt eftersom det inte finns så mycket kvar att se på.
sen hade jag inte tänkt på att anton kommer vara i ett annat land i helgen, vilket betyder att det kostar 7helsicke att ringa. Hade som inte tänkt den tanken ens. blond tjej.. så det sög rätt mycket:( men han kommer snart hem igen=)


nu vet jag inte vad jag mer ska informera er om för intressant. så jag ska lämna er till fantasierna. fly awawyyyyy with me!



tur att jag har denna sötnos att mysa med!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0