jag ska hälsa alla kändisar från dig

kvällen började med att emma hämtade jag och elise med epan. brumbrum säger jag bar, mendet var mysigt änndå;-$ vi for först förbi bure och köpte krokar sn hem till emma. vi såg tv och snackade, mest snackade;-) sen komme också sebbe och calle. orkar inte vara så speciellt dataljerad, men calle for för att hämta några i drängs och kom tillbakka och var snäll nog för att kunna skjutsa oss hem för en hunka;-)

kom nyss hem och ajg funderar på om jag sova eller inte. ska nämligen upp om två timmar ca. så jag vet inte om det är speciellt värt det?vi får se hur det blir, vill ni se bilder så får ni kika in på emmas blogg.

blir förmodligen inet mer inlägg innan stockholm så ni får ha det så bra tills jag kommer hem på tisdag/onsdag/torsdag. inte riktigt bestämt än!.
ha det super. puss(L)


inte igår. observera mitt hår!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0