I really want to help you find your own way

hejhopp.
ikväll när jag låg framför tvn och var som mest uttråkad fick jag ett sms från lu som undra om hon kunde komma förbi ett tag. visst kunde hon det, blev inte så länge men det var mys ändå. vi såg en bit av en film som vi båda läst boken. förvnade blev vi när vi såg att det faktiskt fanns som film. , så för er som också gilla böcker och filmer om andra världskriget kan jag rekomendera denna till
 
eftersom jag sovit konstiga nätter de senaste tre dygnen (har sammalagt sovit ca13 timmar) så är ögonen inte lågt bort från att slockna . blir sängen när filmen är slut OJA



sen skola imorgon, peppar inte något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0