är det dags att sova tro`?

Ibland önskar jag att jag vore aron norman
även fast han är otrogen mot emil stenluund med hanna fahlgrem.
Precis innan jag somnar tänker jag på hanna robertsson
och den enda som gör mig riktigt jävla pissed off är isak nygren!
Johanna Andersson skulle jag helst vilja stå och svära på ungerska till.
Igår skulle jag köpa en födelsedagspresent till Olov Lindgren,
men köpte istället ett paket cigg och ljög sen om att wirrepirre hade rånat mig på 46 kronor.
När jag ska sova och är rädd tänker jag inte att det är ett monster
någonstans i mitt rum, utan att amanda svensson ligger
och har sex med amdreas jonsson i min säng.
När Astrid Hedman a flörtade med mig fastän hon var ihop med berka,
hade vi sex och så då dumpade jag honom dagen efter
och berättade för elise paavola att jag blivit våldtagen.
Nu ska jag fredrik söderlund och frida falkman istället åka in till stan
och möta ida östlund för att snacka skit om kevin wennberg

Kommentarer
Postat av: hannaroo

"Precis innan jag somnar tänker jag på hanna robertsson"



naaaw ;)

2009-04-17 @ 13:07:00
URL: http://hannaroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0