alla vill till himmeln men få vill ju dö

Hej hr sitter jag. Mamma kom just och gav mig en supergod milkshake. Hallon. Hur gott som helst är det. så jag sitter och smuttar på den just nu.

ikväll är det träning som alla andra söndagar, vilket suger eftersm man missar van veeteren:( det är illa måste jag säga.. Men detär sådant man får leva med.
Nu när man inte kan ladda hem är det ännu värre.

Sen hoppas jag på att snart få ett samtal från en viss mr mikaelsson?:) fast jag vet ju inte när dom kommer innanför sveriegs gränser. hähä

ha en bra dag!!

tänk vad underbart lätt allting var när man var liten, när mn var helt ovetande och inte behövde tänka så mycket. man levde bara och ingen förväntade sig någonting alls av en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0