yuletide carols being sung by a choir and folks dress up like eskimoes

ikväll har jag varait med ellen. det var en mycket trevlig upplevelse. Jag färgade hennes hår:) det blev fint, men hon är fin i allt så det var ju inte så svårt:9 det blev mörkt iallafall=) mycket fint! sen roade vi oss med annat. Som att grilla ("maschmellows"?) över värmejus. AHA!!!!!
inte så värst lång vistelse men en mycket trevlig en, får göras om=)

imorn kommer folktill oss. tidigt. måste egentlgigen sova. men jag ill itne:(
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulleskrutt, jag tycker vi gör om det någon gång under en lite längre period jag!

2008-12-28 @ 18:22:13
URL: http://ellenfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0