sudda sudda sudda sudda bor din sura min

Idag har jag varit i stan!! Tro det eller ej men jag har köpt julklappar=] några iallafall men det får räcka för i år tror jag;D
Det är lite pinsamt, men jag och mina syskon har alltså köpt 4 kg knattar.4 KILO.... Vi ska få 1 kg var i julklapp. me jag tycker det är lite pinsamt:(
Kommer ha knattar kvar i ett helt år. Så ni vet vad som bjuds på om ni hälsar på;) om ni inte vet vad det är så är det sånna här "Dennis-kulor" (som det hette förr) röda,gula och gröna små kulor. domsom alltid är kvar i slutet på godispåset(a)

vi åt på Viking idag deet bar gott! mat är gott tur att det finns måste jag säga!

Ikcäll får vi se om ajg far till elise och spelar nitendo;);) eller stannar hemma och ser arn och käkar Rockey Road med familjen:D :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0