nu äntligen händer det saker

Släkten tog över min dag idag! Nej men det var bara trevligt det får de gärna göra fler gånger=)
Började med fika sen hockeymatch!!!! Hur kul som helst, tills jag fick skavsårskänningar. Då la jag av.HATAR MINA SKRIDSKOR.
Sen in - mat!!!
Efter det blev det gitarr hero innan vi gick ut och åkte i bakcen! Jag vet, men det var faktiskt råkul(a)
 
Ikväll SKA jag lägga mig tidigt, ska nämligen upp till stan och köpa mobil=D (äntligen säger jag bara!!) blir ingen värsting men en liten enkel ska jag nog hitta. Spännande!


Ha en bra morgondag!
puss 

älskar bilden, verkligen. förutom att vi ser lite tjocka ut. men det har ju inget dött av:)? Eller jo iförsig så är det ju folk som dör av fetma... hmm. men om man säger att ingen dör av att vara LITe fet kansek?!

Kommentarer
Postat av: elise

hahah alltså, "att ingen dör av att vara lite fet kanske=D"

2008-12-29 @ 15:34:13
URL: http://llis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0