Dan före dopparedan

Okej, för alla som inte vet det så är det julafton imorn? Jag fattar ärligt talat inte ett skit vars tiden tod vägen någonstans. Men jag klagar inte, julen är underbar (kunde dock varit bättre,,) Idag har jag städat mitt rum som en tok, så nu är de rent! sen har jag blondat håret lite, så n är jag superblond igen. Jag har inte bestämt mig om det är fint eller inte än, men jag bestämmer mig snart;)

Sen har vi tagit fram julgranen och lagt fram paketen under den osvosv , mycket mysigt=) Sen dansade vi runti huset( jag vet, men det är tradition sen vi var små= ett måste)
Nu kokar Mirjam julkola, jag hjälpte till att röra ett tag(a) duktig som ajg är, nejmen aj ska snart gå och hhjälpa lillan.

Ikväll kommer Brännströms på middag. Sen tror jag att dom skulle bada också. Jag avstår (håller på att tappa rösten, ibland får jag knappt fram ljud, ägd).

Nejmen nu msåtejag skynda mig, för kolan kokar över(a) Ha en bra "dan före dopparedan"
puss!

Kommentarer
Postat av: josefina

ja, det är typ nästan offentligt=)

2008-12-23 @ 15:20:58
URL: http://joosefiina.blogg.se/
Postat av: josefina

försök fan inte lura mig, det är offentligt typ=)

då har typ ingen av mina heller varit det (A)

2008-12-23 @ 16:48:20
URL: http://joosefiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0